Vyhodnocení školy v přírodě Pístina 2. 5. - 9. 5. 2007
Charakteristika:
- Zaměření na každého žáka, jeho individuální potřeby i zvláštnosti
- Pomoc každému žákovi utvářet praktické životní dovednosti
- Zvládání vlastního chování
- Zařazení a uplatnění ve skupině
- Utváření pozitivního postoje k sobě samému a k druhým
Cílová skupina: 3. ročník
Velikost skupiny: 21 žáků
Cíl: Potřeba poznat sám sebe, kolektiv i učitele
- Sebehodnocení
- Sebeúcta
- Sebekritika
- Schopnost porozumět vlastním hodnotám
- Rozumět si a nenechat se ovlivňovat odlišností druhých
Rozvíjené kompetence:
- Učení - vyhledává a třídí informace na základě jejich pochopení a efektivně jich využívá
- Řešení problémů - ověřuje prakticky správnost řešení problémů a ověřené postupy aplikuje při řešení obdobných nebo nových problémových situací
- Komunikativní - využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi; rozumí různým typům textů a záznamů; naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim a vhodně reaguje
- Sociální - účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce
- Občanské - chápe základní ekologické souvislosti a enviromentální problémy, respektuje požadavky na kvalitní životní prostředí; rozhoduje se zodpovědně podle dané situace
- Pracovní – používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky
Dana Odvárková, Lidmila Vošmiková
18. června 2007