Vyhodnocení školy v přírodě Pístina 2. 5. - 9. 5. 2007

Charakteristika:

  • Zaměření na každého žáka, jeho individuální potřeby i zvláštnosti
  • Pomoc každému žákovi utvářet praktické životní dovednosti
  • Zvládání vlastního chování
  • Zařazení a uplatnění ve skupině
  • Utváření pozitivního postoje k sobě samému a k druhým

Cílová skupina: 3. ročník

Velikost skupiny: 21 žáků

Cíl: Potřeba poznat sám sebe, kolektiv i učitele

  • Sebehodnocení
  • Sebeúcta
  • Sebekritika
  • Schopnost porozumět vlastním hodnotám
  • Rozumět si a nenechat se ovlivňovat odlišností druhých

Rozvíjené kompetence:

  • Učení - vyhledává a třídí informace na základě jejich pochopení a efektivně jich využívá
  • Řešení problémů - ověřuje prakticky správnost řešení problémů a ověřené postupy aplikuje při řešení obdobných nebo nových problémových situací
  • Komunikativní - využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi; rozumí různým typům textů a záznamů; naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim a vhodně reaguje
  • Sociální - účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce
  • Občanské - chápe základní ekologické souvislosti a enviromentální problémy, respektuje požadavky na kvalitní životní prostředí; rozhoduje se zodpovědně podle dané situace
  • Pracovní – používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky

Dana Odvárková, Lidmila Vošmiková

 

18. června 2007