Projekty a granty školy
Digipropast 2024
6. ledna 2025
OP JAK 23 -25
OP JAK 23-25 je spolufinancován Evropskou unií.
Cíl projektu: Projekt je zaměřen na personální podporu, osobnostně sociální a
profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání, inovativní vzdělávání dětí a žáků a
spolupráci s rodiči dětí
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0005543
14. července 2023
Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy
Cíle projektu:
- Vyrovnání nerovností mezi žáky, které vznikly odlišnými podmínkami během pandemických opatření a distanční výuky
- Doplnění chybějících znalostí, dovedností a vědomostí v důsledku distanční výuky
- Podpora žáků ohrožených školním neúspěchem
Datum realizace projektu: 1. 1. 2022 - 31. 12. 2022
Obsah projektu:
- doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
24. února 2022
Šablony III pro ZŠ a MŠ Oty Pavla
Název projektu: Šablony III pro ZŠ a MŠ Oty Pavla
Projekt je registrován pod číslem CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0019400
Celková částka: 356 817 Kč
Datum realizace: 1. 9. 2021 - 31. 8. 2023
Cíl projektu:
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí/žáků/účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči dětí/žáků/účastníků, spolupráce s veřejností.
Obsah projektu:
- kluby pro žáky ZŠ
- doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
- projektový den ve výuce
- odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ
- Školní speciální pedagog - personální podpora ZŠ
- Školní kariérový poradce - personální podpora ZŠ
- Školní asistent - personální podpora MŠ
14. prosince 2021
Šablony II
Název projektu: Šablony II - vzděláváme se
Projekt je registrován pod číslem CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0013919
Celková částka: 2 523 291 Kč
Datum realizace: 1. 7. 2019 - 30. 6. 2021
Cíl projektu:
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí, žáků a dalších účastníků, podpora extrakurikulárních a rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči dětí, spolupráce s veřejností.
Obsah projektu:
- vzdělávání pedagogů ZŠ a MŠ a ŠD
- tandemová výuka pedagogů ZŠ
- doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
- realizace klubu klubů zábavné logiky a deskových her a čtenářských klubů
- projektové dny v mateřské i základní škole a ve školní družině
- nové metody ve výuce v ZŠ
4. listopadu 2019
Dětským úsměvem ke vzdělání
Projekt je registrován pod číslem CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_022/0006493.
Celková částka: 1 353 304,- Kč
Datum realizace: 1. 7. 2017 - 30. 6. 2019
Cíl projektu:
Projekt je zaměřen na osobnostně profesní rozvoj pedagogů základní a mateřské školy, usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy, na podporu extrakurikulárních aktivit a na spolupráci s rodiči žáků základní školy.
Obsah projektu:
- vzdělávání pedagogů ZŠ a MŠ
- tandemová výuka pedagogů ZŠ
- doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
- realizace klubu klubů zábavné logiky a deskových her a čtenářských klubů
- odborně zaměřená tematická setkávání v ZŠ a MŠ
- individualizace vzdělávání v MŠ
- prevence logopedických vad
5. prosince 2017
Neinvestiční účelový příspěvek města Buštěhrad
Celková částka: 5000,- Kč
Datum realizace:. květen - prosinec 2015
Cíl projektu: Vybavení KND Vševěda dalšími deskovými hrami, hlavolamy a další pro rozvoj logického myšlení
Obsah projektu:
KND Vševěda vznikl na podzim 2014, první deskové hry do něj jako dar věnovala Menza ČR. Nadaných dětí je však ve škole hodně a je nutné hry a další pomůcky obměňovat, dokupovat nové. Příspěvek jel určen na vybavení a provoz KND Vševěda, konkrétně na hry, hlavolamy, drobné odměny a další pomůcky.
23. června 2015
Malý dotační titul Mikroregionu údolí Lidického potoka
Celková částka: 3000,- Kč
Datum realizace: květen - prosinec 2015
Cíl projektu: zajištění cen a odměn pro soutěže v KND Vševěda
Obsah projektu:
Na podzim 2014 ve škole vznikl KND Vševěda. Děti se zde schází pravidelně jednou za 2 týdny, hrají deskové hry, probíhají besedy se zajímavými lidmi. V rámci KND Vševěda proběhly různé turnaje a soutěže, např. turnaj v piškvorkách – Piškvorkový král, nebo souboj v pexesu. Další akce se uskuteční na podzim 2015.
Do KND Vševěda dochází cca 15 dětí od 1.-5. třídy. Turnajů se mohou zúčastnit žáci z celé školy. Cílem Vševědy je nabídnout nejen nadaným dětem jinou zábavu než je běžné, rozvíjet jejich logické myšlení a sociální, komunikační dovednosti. Díky získanému příspěvku mohou být děti za výsledky v soubojích a turnajích oceněny drobnými cenami.
23. června 2015
Rozvoj čtenářství a cizích jazyků
Celková částka: cca 300 000,- Kč
Datum realizace: 2015/2016
Cíl projektu:
Projekt je zaměřen na rozvoj čtenářské gramotnosti a zahraniční jazykové pobyty žáků.
Obsah projektu:
- Zavedení čtenářských dílen v určitých ročnících jako prostředek zkvalitnění čtenářské gramotnosti. Bude nakoupeno minimálně 300 knížek pro žáky všech věkových skupin a s těmito knížkami budou žáci pracovat například během hodin českého jazyka.
- Zahraniční jazykové pobyty pro žáky ZDARMA. Na podzim 2015 bude realizován jazykový pobyt pro 10 vybraných žáků 6. až 9. ročníků do anglicky mluvící země. Pobyt budou mít žáci zdarma.
-
22. června 2015
Učíme digitálně
Projekt je registrován pod číslem CZ.1.07/1.3.00/51.0026 a škola ho realizuje společně se společností Pontech s.r.o.
Celková částka: 592 000,- Kč
Datum realizace: 1.10.2014 - 31.7.2015
Cíl projektu:
Projekt je zaměřen na zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků při zapojení ICT do výuky.
Obsah projektu:
Škola zakoupí 18 tabletů pro pedagogy, které se stanou majetkem školy. Pedagogové budou vzděláváni ve využití dotykových zařízení přímo ve výuce jednotlivých předmětů. Získají tak velmi potřebné znalosti a dovednosti, které jim lépe umožní reagovat na současné požadavky využívání IT technologií ve výuce. Aby vzdělávání pedagogů bylo co nejefektivnější, nabízí jim projekt i další podporu v podobě mentoringu.
Realizace projektu zvyšuje možnosti pedagogů zařazení moderních technologií do výuky a tyto lákavé a motivující metody budou mít jistě pozitivní dopad na kvalitu vzdělávání žáků.
22. června 2015